2/18/2015

Csokoládé book tag


Sziasztok, a héten még ezzel a taggel jöttem, és már megyek is tanulni. Túl vagyok az első szóbelimen és elképesztő jól ment, úgyhogy a holnapi és a hétfői miatt már nem igazán igulok, de azért szorítsatok.


⋆Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv:


Karen Thompson Walker: Csodák kora. Nem feltétlenül sötét, viszont durván elgondolkodtató és brutálisan taccsra tett az egész. Konkrétan forgott velem a világ, mikor olvastam, mert el tudom képzelni, hogy egyszer ez megtörténhet és teljesen kikészített lelkileg.


⋆ Fehér csokoládé – egy vidám könyv:


Na, ilyen rengeteg van a könyvespolcomon, mert nem bírnám idegileg, ha állandóan a mély, sötét letargiában pancsikolnék. Legyen mondjuk a... Szívzűrterápia strébereknek Kelly Oram tollából. A kedvenc LOL könyvem és szerintem az is marad.




⋆ Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni:


Leiner Laura: Késtél. Sosem megyek a tömeg után, ezért a népszerűség vagy egybeesik az ízlésemmel vagy így járt.. Igazából annyira nem vagyok bezsongva a Késtél miatt, de szeretem Laura humorát és megérdemel egy esélyt.


⋆ Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított:


Ezt az opciót átnevezném a Könyves pasi, aki meglágyította a szíved opcióra, mert az esetek többségében így történt. Legyen a jelenlegi kedvencem: Shakespeare Rómeója Kíra mostanában Shakespeare lázban szenved és ki akarja olvasni az összes drámát. Tudom, ez kicsit salonos válasz volt, de szerintem mindenkinek ellágyítja a szívét egy hősszerelmes, pláne, ha Damien Sargue alakítja azt a hősszerelmest, nekem rövid hajjal a kétezerakárhányas verzióban jobban tetszik, de ízlések és pofonok, egyébként imádom a musical dalait és Rómeó a Zefirelli filmben is elég fincsinek néz ki. Ezzel most meggyaláztam minden kedvenc rosszfiúmat, de most nincs energiám veszekedni a rosszfiúval, úgyhogy marad a romantikus papucs :))




⋆ Ostyamentes Kit Kat – egy könyv, ami meglepett téged:


Ide nem tudok mit rakni. Nem vagyok szívbajos, ritkán lepődöm meg, a helyzetek nagy részében mindenre fel vagyok készülve a földrengéstől kezdve arra, hogy zárva van a sarki kisbolt.


⋆ Snickers – egy könyv, amiért megőrülsz (a book you're going „nuts” about – így érted a csokiválasztást:)


Colleen Houck: Tigris sorozata. Imádom és gyűlölöm egyszerre, mikor azokat a részeket olvasom tisztára skizofrén vagyok, mert gyűlölöm Kelsey-t és a szerelmi háromszöget, de minden más lenyűgöz és sosem tudom, hogy 1 vagy 5 pontot adjak rájuk.


⋆ Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read):


Becca Fitzpatrick: Csitt csitt Nem mindig olvasom újra, csak nyitogatom és bele-bele nézek. Imádok nosztalgiázni és ez volt az a könyv, ami miatt imádok olvasni. De mivel vége a sorozatnak ésmár olvastam minden részt, lezárul egy korszak, de így is gyakran forgatom.


⋆ Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet:


George R. R. Martin: Tűz és jég dala sorozat. Hadd szemléltessem: halál, kínhalál, gyilkolás, vérfertőzés, trón, lovagkirályság, fantasy, sárkányok, több, mint 900 oldal, Tyrion Lannister és még sok-sok más..

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése