2/04/2015

Órarend Book TAG

Sziasztok! Mára sajnos csak egy Book TAG-re futja, amit ma délelőtt az óráimon hoztam össze. A szemem speciel olyan karikás, mintha behúztak volna és majd elalszom, ezért nem lenne szerencsés, hogyha most belekezdenék értékelést írni. Szóval lássuk is a kérdéseket, amiket én állítottam össze. Bárki megcsinálhatja ezt a TAG-et, de kérem, hogy tüntesse fel, hogy erről a blogról van. Köszönöm.

1) Matek: Egy nagyon unalmas könyv.
Brigid Kemmerer: Storm - Vihar Félbehagytam, mert számomra elég unalmas volt, túl hosszú, de egyszer mindenképp be szeretném fejezni.

2)Tesi: Egy könyv, amiben valamilyen sport szerepel.
Miranda Kenneally: Kivédhetetlen szerelem. Mind tudjuk, hogy ez a könyv az amerikai fociról szól. Már írtam róla értékelést, ha el akarod olvasni, akkor kattints IDE

3) Kémia: Egy könyv, amit régen szerettél, de most már nem.
Claudia Gray: Evernight sorozat. Régen eléggé szerettem, de nem bírom magam rávenni egy újraolvasásra és valahogy már nem is vonz.


4) Történelem: Egy történelmi témájú könyv.
Mary Ann Shaffer és Annie Barrows: Krumplihéjpite Irodalmi Társaság. Ez egy levélregény és a II. Világháború utáni időszakot mutatja be. Nekem nagyon tetszett, voltak benne nyomasztóbb részek, de alapvetően üdítő volt olvasni. Igazi kis gyöngyszem.


5) Idegen nyelv: Egy idegen nyelvű könyv
J. K. Rowling Harry Potter és a bölcsek köve eredeti nyelven. Megkínlódtam vele, de megérte.

6) Irodalom: Egy klasszikus regény
Jane Austen: Büszkeség és Balítélet. Kétszer olvastam, imádom.

7) Földrajz: Egy különleges országban játszódó könyv
Colleen Houck Tigris sorozata. A történet nagy része Indiában játszódik, ami egy elég egzotikus ország. Az első rész elolvasása után felkerült India az utazás-bakancslistámra.

8) Nyelvtan: Egy könyv, amiben rengeteg helyesírási és nyelvhelyességi hibát véltél felfedezni.
Talán Melissa Landers: Elidegenítve, de abban sem olyan vészesek, szerencsére igényes fordításokat szoktam kifogni.

9) Fizika: Egy könyv, amit mindig is utáltál, most is utálod és mindig is utálni fogod. No Comment.
Nem is kérdés.. Szűcs Vanda: Egy ikerpár titkos naplója sorozat. Tartsátok távol magatokat ettől a könyvtől, ha egyáltalán könyvnek lehet nevezni...

10) Informatika: Egy könyv, amiről nem tudod eldönteni, szereted-e vagy sem.
Ezzel mindenkit meg fogok lepni: Suzanne Collins: Futótűz. Szerintem ez a trilógia leggyengébb része, egyszer félbe is hagytam az egészet miatta, de később a harmadik lett a kedvencem a trilógiából. Nem tudom eldönteni, hogy a többi rész felé mutatott szolidaritásból szeressem, vagy a könyvről alkotott véleményem alapján ne szeressem.

11) Biológia: Egy könyv, ami időnként tetszik, időnként nem.
J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk ura Nem olyan régen kezdtem bele ebbe a nem túl rövid projektbe és egyelőre van, hogy nagyon magával ragad, de hősiesen bevallom egyszer már el is aludtam egy elíráson. Mindezek ellenére hősiesen kitartok.. Mégiscsak alapmű..

12) Ének: Egy zenei témájú könyv.
Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra. Nem teljesen zenei témájú, de én imádom, olyan kis cuki. Marni Magyarországon megjelent műveiből ez a kedvencem.

13) Technika: Egy könyv, amit nagyon vártál, de csalódás volt.
Gayle Forman: Ha maradnék. Nagy reményeket fűztem hozzá, de sajnos csalódnom kellett. Valahogy nem jött át az üzenete.

14) Etika: Egy sok tanulsággal rendelkező könyv.
Ide is J. K. Rowling Harry Pottere illik leginkább az olvasmányaim közül, mert az ifjú varázslótanonc története rengeteg tanulságot tartalmaz.

15) Rajz: Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója.
Ide A Csitt-csittet választottam, mert szerelmes vagyok a borítójába. Egyszerűen gyönyörű és ez a bukott angyal.. Hmmm..
Becca Fitzpatrick: Csitt-csitt
16) Osztályfőnöki: Egy vicces könyv.
Leiner Laura: Bábel. Szerintem ez Laura legjobban sikerült regénye, és nagyon sokat nevettem rajta, Kétségkívül nagyon vicces.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése