8/09/2015

(Gond)terhes

Sziasztok! Ismét a Blogajánló rovattal készültem, ami már kinőtte magát a vasárnapi rovatomnak. Ezúttal egy vicces nyári történetet hoztam. Jövő héten sajnos elmarad ez a rovat, mert utazom és utána egy darabig nem leszek, de majd hozok egy kicsit off bejegyzést Hollandiáról, mert oldalt elég sokan szavaztatok rá, hogy legyen. Most lássuk a (Gond)terhest!

http://gondterhes.blogspot.hu/

Történet dióhéjban: Violet és Lexie egy testvérpár, akik a nagyszüleiknél élnek. Míg Lexie egy normális, szorgalmas lány, addig a húga egy igazi lázadó és sok fejfájást okoz a nagyszülőknek. A sok probléma miatt Violetet a nagyszülők nyári iskolába küldenék, ami nem igazán van a lány ínyére, ezért egy furcsa és kreatív tervet talál ki, hogy elterelje a nagyszülei figyelmét magáról. Ha Lexie terhes lenne, akkor bizonyos időre nem rá vetülne a reflektorfény. Lexie belemegy az álterhességbe, mert nem akarja, hogy a húga távol legyen Dallastól, de ez az akció szül néhány kínos pillanatot, bonyodalmat és viccesebbnél viccesebb jelenetet. Ehhez elég annyi, hogy az álgyerek álapja nem más, mint a meglehetősen igazi Matt Blackwell, az arrogáns focista, aki még élvezi is a színjátékot. Vajon mi születik ebből?


Ilyenkor nyáron, mily meglepő, imádok nyári történeteket olvasni, főleg, ha azok ilyen kreatívak. A Blogajánló rovat keretein belül már írtam egy hasonló stílusú sztoriról (azt ITT olvashatjátok), de nyári sztorikból sosem elég. Amióta elkezdtem ezt a rovatot egyre több blogon megfordulok és nagy örömmel vettem tudomásul, hogy a bloggerinák fantáziája kiapadhatatlan és jobbnál jobb történetekkel találkozom a neten. (Egy darabig olvasási válságom is volt emiatt, mert könyvek helyett állandóan blogokat olvastam. Már megvan a megfelelő egyensúly.) Szóval, ez a történet is fantáziadús, humoros, a karakterek is egyediek és viccesek, ráadásul a megteremtett helyzet sem mindennapi.

Mikor elolvastam az első fejezetet már akkor feliratkoztam a blogra. A szerző szerintem nagyon jól megteremti a Dallas-feelinget, legalábbis szerintem nagyon király az egész hangulata. A nagyszülők párosa fantasztikus, egyszerűen olyan arcok, hogy mindig mosolyt csalnak az olvasó arcára. Lexie egy olyan karakter, akivel könnyű azonosulni, alapjában véve egy normális, jó kislány, de valójában egy vadmacska és helyreteszi Blackwellt, ha kell. Mattet pedig, lehet ennek a fülszöveg felett lévő gifhez (lejjebb) is köze van, de teljesen Zac Efronnak képzelem el. Ha meg lenne filmesítve ő lenne a tökéletes a szerepre. Én hiszek benne, hogy a kicsit seggfej beütésű modor és csábító mosoly mögött érző szív lapul. Akikről eddig nem beszéltem, Aaron, Violet és Roxanne is szuperek. Ez a szereplő gárda instant alapanyaga egy jó nyári történetnek.

Az írónőnek szerintem meglehetősen jó a stílusa. Fiatalos, gördülékeny, vicces. (A 7. fejezet "Melyik pizsamában álmodtad?" részénél konkrétan visítottam. Beírom a kifejezést a saját szótáramba, annyira tetszett.) Majdnem minden ilyen blogos bejegyzésben elmondtam már, de most is elmondom, hogyha ezek a blogger(iná)k kitartóan foglalkoznak az írással egyszer talán a hús-vér, pardon tinta-papír művüket is a kezükben tarthatják. Szurkolok nekik!

Az álterhesség dolog szerintem egy nagyon kreatív ötlet, talán kicsit morbid (just kiddin'), de sok minden kisülhet belőle és a poénok kifogyhatatlan tárháza. Egyelőre még 7 fejezetnél tartunk, nagyon kíváncsi vagyok, hogy a későbbieknek hogy lesz megoldva Lexie növekvő pocakja és, bár még a nem csípjük egymást szakaszban járnak a főszereplők, már most szomjazom a happy endet, a románcot meg mindent. Igen, tudom, menthetetlen romantikus alkat vagyok. Ha vicces, romantikus nyári sztorira vágytok, akkor mindenképp nézzetek be! Bár, a nyárnak lassan vége, de ez a történet garantáltan visszahozza.

Hivatalos fülszöveg: 
"Lexie Wilcat és húga, Violet, a nagyszüleiknél élnek, mióta az anyjuk otthagyta őket. Lexie éli a normálisnak nevezett életét úgy, ahogy eddig. Violet viszont lázadóként viselkedik, cigarettázik, év közben pedig lóg az iskolából. A nagyszülők nyári iskolába akarják íratni Violetet, ami Oklahomában van, távol Dallastól. A tinédzser lány ezt egyáltalán nem akarja, ezért kieszel egy hatalmas hazugságot; legyen a nővére álterhes addig, amíg ő maga meg nem változik, és a nagyszülei elfelejtik az egész nyári iskolás dolgot. Lexie-nek ez cseppet sem tetszik, viszont azt sem akarja, hogy a húgát egy neveldébe küldjék. Akarva-akaratlanul belemegy a dologba, bele sem gondolva a következményekbe. Ha pedig ez nem lenne elég, Matt Blackwell lesz a "gyerek" apja, aki nem csak belemegy, de élvezi is a dolgot. A gondterhes lánynak sok kihívással kell szembenéznie, ráadásul teljesen egyedül."

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a kedves szavakat, iszonyatosan jólesett :)
    Ölelééés <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit :) A te érdemed, te írsz jó blogot :) Ölelééés <3

      Törlés