8/29/2015

Udvarlás Könyvekkel Könyveknek TAG

Sziasztok! Most egy TAGgel jöttem. Az utóbbi 3 napban gólyatáborban voltam, egyszerűen fantasztikus volt. Wow! Imádtam! De titeket sem hanyagollak ám el, még így sem, hogy kezdődik a suli, legalábbis megpróbálom behozni magam.

1. Lépés - Kölcsönös vonzalom

Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg

Rengeteg ilyet mondhatnék és ez egy elég gyakori Book TAG kérdés is, ezért most Katja Millay A nyugalom tengere című könyvét mondanám. A betonon végigfolyó fagyi, a két arc, gyönyörű.




2. Lépés - Első benyomás

Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be
A Hazudósok titokzatos fülszövege nagyon felkeltette az érdeklődésem. Semmilyen információ nincs benne a könyvvel kapcsolatban, mégis úgy érzed, hogy muszáj elolvasnod.







3. Lépés - Csábítás

Egy könyv csodálatos írással
Szerintem már előre kitaláltátok, hogy a Mester egyik művét fogom iderakni. Gondolom, már a könyökötökön jön ki a Rómeó és Júlia, ezért most beújítok. A Hamlet rímeit is i-m-á-d-o-m.






4. Lépés - Első randi

Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad
A legerősebben a Csontváros késztetett erre. Emlékszem, hogy az első négy (!) részt alig egy hét alatt olvastam el.




5. Lépés - Éjszakai telefonálások
Egy könyv, amit egész éjszaka olvastál
Ebből is van jó pár tekintve, hogy legtöbbször éjjel olvasok, de kiugró példa Cassanda Clare Pokoli szerkezetek trilógiájának a befejező kötete, A hercegnő. Emlékszem, hogy hajnalban fejeztem be és órákat pityeregtem rajta, mert annyira a szívemhez nőtt.





6. Lépés - Mindig rád gondolok

Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből
Daemon Black végigkíséri a mindennapjaimat. És nem, még mindig nem olvastam el az Oppositiont, ezt a kapcsolatot minél hosszabbra szeretném nyújtani.





7. Lépés - Testi kapcsolat

Egy könyv, aminek imádod az érintését
Laini Taylor: Füst és csont leánya. Nem tudom miért, az Alexandra nyári akciójának keretein belül szereztem meg és ki nem lehet tépni a kezemből, csak fogdosom.





8. Lépés - A szülőkkel való találkozás

Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak is ajánlanál
Anyának gyakran adok könyveket, főleg YA-kat, de azok nyilván nem olyan nyerők apánál, mert nem hiszem, hogy ő szexi luxenekről és az izmos felsőtestükről akar olvasni. Talán Az Útvesztőt mondanám, az mindenkinek bejönne.




9. Lépés - Közös jövő

Egy könyv, vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben
No comment. Olvasni kell, érezni kell, gesztenye.





10. Lépés - Oszd meg a szeretetet!

Kiket jelölsz?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése